امام جمعه شهرستان رودان 

همه مسئولین باید جهت زیرساخت ها و توسعه اماکن ورزشی رودان همکاری کنند 



حجت الاسلام مهدی دری امام جمعه شهرستان رودان به همراه دهباشی رئیس اداره ورزش وجوانان این شهرستان و عابدینی عضو شورای شهر  با محمودرضا امیاری مدیرکل ورزش وجوانان استان دیدار نمودند.
به گزارش صبح ساحل، حجت الاسلام مهدی دری امام جمعه شهرستان رودان در این دیدار اظهارداشت: شهرستان رودان یکی از شهرستان های با ظرفیت استان هرمزگان می باشد که دارای پتانسیل ها و استعدادهای خوب ورزشی است و در رشته های ورزشی وزنه برداری، کشتی ، دو ومیدانی و فوتبال قهرمانان ملی را دارد. وی با اشاره به استعدادهای بسیارخوب ورزشی که در رودان وجود دارد بیان نمود: همه مسئولین باید با همکاری و کمک هم در جهت زیرساخت ها و توسعه اماکن ورزشی پیگیری ها و مساعدت های لازم را انجام دهند.
امام جمعه رودان اظهار داشت : ورزش مقوله ای است که بسیاری از جوانان جامعه را از آسیب های اجتماعی مانند اعتیاد و  .... محافظت می کند.
حجت الاسلام دری تصریح نمود: امیدواریم با پایان یافتن ویروس کرونا ، فعالیت های ورزشی، مسابقات و تمرینات ورزشی دوباره به صورت مداوم وحضوری انجام گیرد و شور ونشاط در جامعه ایجاد شود.  مدیرکل ورزش و جوانان استان دراین دیدار اظهارداشت: نگاه خاصی به ورزش حوزه شرق استان به خصوص شهرستان رودان داریم و پیگیر توسعه  ورزش حوزه شرق هستیم و دراین خصوص با استانداری و وزارت مکاتباتی در خصوص تامین تخصیص بودجه جهت توسعه زیرساخت های استان صورت گرفته است.
وی افزود: شهرستان رودان یکی از شهرستان های با ظرفیت و پتانسیل بالای استان است که ورزشکاران با استعداد بسیار بالایی دارد که امیدواریم با توسعه زیرساخت ها و اماکن و فضاهای ورزشی شاهد درخشش بیشتر ورزشکاران این منطقه در سطح ملی و جهانی باشیم. متولی ورزش وجوانان استان با اشاره به وجود استعداد های ناب در رشته های مختلف ورزشی در رودان بیان نمود: پروژه های ورزشی این شهرستان در حال انجام  هستند وپیگیر تکمیل پروژه ۱۲۰۰ نفره و سایر پروژه های این شهرستان هستیم .
امیاری تصریح نمود: درصدد برگزاری جلسه ای با خیرین حوزه شرق هستیم تا همه مسئولین و خیرین پای کار بیایند و درامر ورزش (مسابقات، میزبانی ها) مشارکت و  حضور خوبی داشته باشند تابتوانیم ورزش رودان رابه جایگاه واقعی خود برسانیم.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها